czwartek, 28 lutego 2013

Lordsy

Bohaterem dzisiejszego wpisu są lordsy z deezee, które dostałam w prezencie i czekają na swoją premiere do wiosny. Mają modny deseń tego sezonu czyli ćwieki, które juz od tamtego roku robią furore na ulicach. Mimo, że pogoda nie sprzyja ich noszeniu, mam wiele pomysłów z czym je połączyć.

Oto 4 propozycje z nimi w roli głównej:

1. Klasyczne połączenie bieli z czernią czyli skórzanej ramoneski z koszulą mgiełką. Dodatkowo niebieskie jeansy dodają luzu i sprawiają, że zestaw nie jest galowy.

 
2. Ramoneska połączona z t-shirtem z ciekawym printem. Zestaw ożywiają czerwone rurki, które w połączeniu z ćwiekami dodają pazura.


3. Zestaw bardziej wakacyjny. Czarny top ze złotym znakiem batmana, połączony z białymi spodenkami. Tutaj postawiłam na biezpieczne połączenie, bez zbędnych szaleństw.


4. I ostatnią pozycją jest jak zwykle moja ulubiona ramoneska połączona z białym t-shirtem z kolorowym printem + spodnie woskowane (pewnie nie widać na zdjęciu).


Powyższe zestawy są tak na prawdę dla leniuchów ;) Ramoneska połączona z odbijającą się kolorystycznie koszulka zawsze dobrze wygląda ;) do tego ciekawe spodnie i dodatki i gotowe.
Niestety w zestawach jest mało dodatków i nie ma torebki, bo po prostu nie mam na to jeszczwe pomysłu, ale jest jeszcze duzo czasu, więc na pewno coś sie pojawi.

1 komentarz:

  1. ostatnie polaczenie chyba najbardziej mi sie podoba:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń