piątek, 15 lutego 2013

FILM IMPOSSIBLE

Wczoraj z okazji walentynek mój chłopak zabrał mnie do kina na film "impossible", który swoją premiere w Polsce miał 25 stycznia 2013r.. Doskonale wiem, że w walentynki powinno się iść na komedie romantyczną bla bla bla, ale uznaliśmy, że szkoda kasy na kolejny film o miłości.Film IMPOSSIBLE  to dramat wyprodukowany w Hiszpanii opowiadający o rodzinie, która przeżyła ogromną fale tsunami. Przekonała nas wysoka recenzja filmu (7.4/10), świetny zwiastun oraz fakt, że jest to historia oparta na faktach.
Moje odczucia? Jestem zadowolona z wyboru. Bardzo dobra gra aktorska, świetne efekty specjalne- wszystko jest bardzo realistyczne, historia rodziny jest poruszająca (zalecam zabranie ze sobą paczki husteczek ;) ) Wyzwala wiele refleksji. Dla niektórych osób może być za mało akcji, jednak ja w tej kwestii nie jestem wymagająca, dla mnie nadrabiali czym innym. Godny polecenia ;)

Jesli oglądaliscie, to czekam na wasze refleksje :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz